Nya kort på valparna!

I dag har jag fått front kort på bebbarna från Ann-Britt och Louise!
Åh vad de är goa de små!!!!
Nu längtar jag lika mycket att september snart skall vara här som alla de andra valpköparna i denna kull!
Det finns fortfarande valpar kvar att tinga!
3 st hanar! Tveka inte de är underbara allihopa!
Hör av er till BlåRosen eller till mig så hjälper jag er!
Här är foto på pojkarna som i dag är 13 dagar gamla!

Stora och fina allihopa!
Här är korten på de 6 flickorna! En av dem skall bo hos oss i vår kennel:

Alla flickorna är helt underbara!

Jag skall åka och hälsa på nästa vecka och då skall jag NJUTA av de små!!!

Glöm nu inte Bodil och Sunes träff i helgen i Genarstorp!!!
ALLA är välkomna!
Det skall bli så roligt att få träffa alla igen!!!
Massor med kramar från Ninna med älskade vovvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0