Nya kort på Lillen bebbarna!

Hejsan!
Jag har fått lite kort från Ann-Britt och Louise på Blå Rosens kennel på Lillens och AnnaBells bebbar!
De är i dag 6 dagar gamla och mår jätte bra allihopa!
Ann-Britt har 3 hanar och 1 tik kvar att tinga ur denna underbara kull.
Jag kommer ju som sagt också ha en avkomma hemma hos oss här på kenneln och jag rekommenderar starkt att köpa en valp ur denna  kull!
Här är lite foto:

Mysig bebbe!

3 fina syskon... Man blir så sjuk!

Liten flicka!

En liten kille sover gott!

Mycket vackert tecknade valpar!

Vilket underbart kort!
Jag kommer att få mer detaljerade kort sedan på vem som är vem, men just nu är jag lycklig för de foton vi får!
 I dag har vi haft päls vård efter en lång promenad. Det är skönt att gå för min rygg och hundarna kan ju inte rå för att matte har ont i ryggen... Så proemader får matte gå på oavsett hur ont man än har!
Betty fäller kraftigt och fick upp på ett bord ute för att bli borstad:

Min älskade Betty!
Så här mycket päls åkte av denna gång:

Inget för päls rädda människor dessa hundar! Det är bara att kamma och borsta som gäller!
Men då blir man så här fin:


Ängla blev också trimmad och hon är ju inte så farlig till att fälla just nu.
Jag märkte att jag inte hade så många kort på min vackra dam som jag önskat så jag fick några bra kort tycker jag:

Min älskade Ängla!
Och Ängla från sidan:


Jag tackar för titten denna dag och ni som är valp intresserade, hör av er till mig så hjälper jag er vidare!
Många kramar från Ninna och älskade vovvar!!!


Kommentarer
Postat av: Marlene

Åhh....! De är såå fina!

Fortsatt bra sommar och krya på dig med ryggen! Nu går vi på semester..



Marléne & Peter

2009-07-24 @ 10:51:10
Postat av: åsa

Hej!!

Vilka små goingar!!!!

Sniffa på dom från oss när du får chansen!! Kramar Chevy md resten

2009-07-25 @ 22:11:21
URL: http://kransbackens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0