Nya foton!

Hejsan!
Bredbandet har legat nere här sedan i lördags efter ett åsk väder så jag har inte kunnat uppdatera.
Men vår Lillen har i allafall blivit pappa till 6 tikar och 4 hanar som jag skrev här i fredags.
Vi har fått kort på de nyfödda små som jag kommer att lägga i ett gallerie under Lillens avkommor.
Men här är de alldeles nyfödda med sin mamma AnnaBell:

Här vilar AnnaBell ut med sina 10 vackra valpar!
Det finns fortfarande valpar kvar att tinga ur denna kull!
Hör av er till mig eller BLÅROSEN för att sätta upp er på valp listan!
Här är fler foto:

Mys pysiga kort! Så vackert, så vackert!

10 goa, helt underbara valpar!!!
Vi är så stolta här och är det något så bara hör av er!!!
Alla mår bra här hemma utom jag som fått ett ordentligt ryggskott!
Det gör ont och jag kan knappt gå.
Men av erfarenhet vet jag att det går över om 1 vecka eller 2!
Uppdaterar med nya foto så fort vi får några!
Håll tummarna för Lillen och AnnaBells valpar nu så att alla klarar sig bra!!!
Många kramar från en lycklig Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0