Nu är det snart dax!

Hejsan!
Har fått kort från en hög dräcktig Hesslecox*s Anna Bell!
Hon har nu börjat att gå ned i temp så i natt el i morgon bör valparna födas!
Vi håller tummarna att ALLT skall gå bra!
Här är lite foto på flickan:

Håll tummarna för Ann-Britt på BlåRosen och oss för det är ju Lillens bebbar som ligger i hennes mage!
BLÅROSENS KENNEL finns under våra länkar!

I dag har jag trimmat och gjort Gibbe fin.
Han skall åka hem i morgon och jag är ytterst tacksam för att jag fått haft honom här i 14 dagar och myst!
Här är lite foto på högen päls som blev efter trimningen:

Och här är på honom när han är alldeles nytrimmad och fin:

Och här sitter han med mamma Aimee`i hallen bägge nytrimmade och fina:

Visst är de vackra mina LANDGOLDARE!!!!!
Jag kommer att gråta floder i morgon när Gibson åker för man har liksom vant sig vid att ha "LÅNGBEN" här!
Det är Robin som gett honom hans smeknamn!
Håll tummarna för oss att det skall gå bra med AnnaBells valpning!
Trevlig helg kära goa vänner!!!
Kram Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0