Grattis SOUND OF LANDOLA OH LUDWIG!!!!

Hejsan!
Jag är så lycklig och stolt att jag håller på att spricka!
I går på den internationella utställningen på Gotland blev
LANDGOLD SOUND OF LANDOLA " Vilda" 1 kv,1kk, cert och CK samt BIM
Och LANDGOLD SOUND OF LUDWIG fick sitt 3 cert ( bara 18 månader gammal!!!), 1 kv, 1kk och BIM!!!
SUPER GRATTIS till er!!!!
JAG ÄR SÅÅÅÅ STOLT!!!!! Deras bedömningar kommer i veckan då de kommer hem från Gotland.
Kram från uppfödar matte!!!
Vi får hoppas att de tagit lite vackra kort också!!

Vi har denna vecka besök av SOUND OF GIBSON och jag är mycket glad över att få mysa med honom denna veckan.
Gibbe har nog kommit till hund riket tror han eftersom här är såå många tjejer som luktar gott!
Kan vara jobbigt för en 18 månaders kille och hormoner! Men jag lovar han sover gött nu.
Här är lite kort på Gibbe hemma hos oss:

Gibbe tar en paus från att uppvakta!

Här myser han med Mats!

Här håller han koll på vad mamma Aimee` är!
Vi tar fler kort i veckan lovar!!!
Kram från Ninna

Kommentarer
Postat av: Kennel Rozcoez

Grattis till framgångarna på Gotland. Hälsa ägarna till dom från oss. Mvh Pia

2009-07-06 @ 16:04:33
URL: http://www.rozcoezkennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0