Grattis BlåRosens kennel till valparna!

Hejsan!
I skrivande stund har vår älskade Lillen blivit fader till 10 st valpar.
Än så länge finns där 6 tikar och 4 hanar i valp lådan hemma hos BlåRosens kennel och deras duktiga mamma
Hesslecox*s AnnaBell!
Vi är så stolta och väldigt lyckliga här!
Vi får se om där kommer fler valpar och än så länge mår alla bra!
Kommer att lägga ut kort  när jag får det! Kontakta BlåRosens kennel om ni är intresserade av denna kull!
Länk finns under våra länkar!
Håll tummarna kära vänner at allt går bra och att de små inte blir vare sig sjuka eller annat!

I dag har Gibbe åkt hem med sin goa familj och jag kan säga att jag fick tårar i ögonen när de åkte i väg!
Det har varit 2 fantastiska veckor att ha honom här! Ynnest för mig som uppfödare att få ha mina bebisar här och gosa! Fast de är stora är de mina bebbar!

Uppdaterar om Lillens valpar så fort jag vet något!

Många kramar från en mycket lycklig Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0