Valpar i mars-09

Hejsan!
Jag vill här med tala om att det har skett en parning mellan Lillen och Aimee`den 3 januari som inte var planerad.
Naturen ville annat än vad jag hade planerat och det skedde när jag inte var hemma.
Tyvärr fick jag inte reda på det förrän det var försent och jag hade kunnat ge henne en abort spruta.
Men så är det i bland och dessa valpar är lika välkomna som de andra har varit.
Jag gör så här nu offentligt för att slippa att man snackar bakom ryggen på mig och att man får kommentarer som man inte blir glad över.
Men jag hoppas att ni mina vänner vet att hade jag kunnat göra annorlunda hade jag gjort det!
Vill ni veta något angående detta eller sätta upp er på vår valp lista är ni välkomna att göra detta!
Lilen och Aimee`fick Sound Of kullen 20080103. Kort på Sound Of kullen finns på valp galleriet!

Men vi får se när valparna är på antågande, för jag skall ultraljuda henne vecka 8.
Vi tycker att det skall bli mysigt att få ha valpar igen om än de inte var planerade.
Lillen och Aimee`tycker mycket om varandra. De vill heslt vara tillsammans dygnet runt och ofta slickar de varandra i öronen och sover tätt, tätt intill varandra.
Det är kärlek om nu hundar kan känna det. Det tror i allafall jag!

BlåRosens kennel har fortfarande  Landseer valpar kvar så titta in på http://www.blarosens.webb.se/ om ni vill ha en valp just nu!

Valparna mår bra bra, tyvärr funkar inte min kamera. Men de växer och busar på precis som underbara Landseer valpar skall!
Jag tillbringar mycket tid vid valp lådan och med valparna nu för att ha minnen och uppfostra dem.
På fredag skall de vaccineras, chippas och Lincon skall få pass och sin första rabies vaccination inför sin resa hem till Grekland som vi skall göra den 10 februari.
Vi har turen att få sova hos Chilla och hennes ägare i Stockholm över natten mellan 9 och 10 februari eftersom flyget går tidigt på tisdag morgon så kunde jag inte resa härifrån på morgonen. Så jag tackar Kicki och Leffe för att jag får sova hos er!
Nu skall bebbarna få sista målet mat för i dag och sedan skall det bli natti natti här!
Kram från NInna

Kommentarer
Postat av: lisbeth borglin

Hej Nina

finns det folk som är elaka mot dig ochså fy fan alltså jag var tyst som murren inget kommer från mig i alla fall jag sa ju att du skulle skriva det själva lilla Amie är en snäll tik och lillen med så det lär nog fina valpar dör med lycka till med allt och alla jag håller naturligtvis tummarna för Challe jag älskar honom ochså du vet kram din vän i skåne...lisbeth o Thella..

2009-01-31 @ 18:25:11
URL: http://lisbeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0