Mys med valpar!

Hej Vänner!
Klockan är 01:21 på natten till Söndag och jag har äntligen fått lite tid över!
Verkligheten har börjat att komma i kapp mig nu att snart skall ungarna flytta!
Mina bebbar är snart så stora att de klarar sig utan mig och mamma Ängla!
Panik i brallan!! Så nu sitter jag här med gråten i halsen och har valp ångest!
Men jag vet att jag har fina och bra valpköpare som kommer att ta väl hand om de små guld klimparna!
Vi började ta kort i dag, men tyvärr så slutade min kamera helt sonika att fungera igen!
Jag tror att det spökar i detta huset för varje gång jag tar kort i köket så slutar kameran att funka! ÄVEN med nya batterier!

Men i allafall fick jag tagit lite kort när vi mös:

Här är Robin, Aimee`och Challe i vardagsrummet.

Jag och Lillen pussas vid köksbordet!


Impala i vardagsrummet!



Här får jag en puss av Chevy! mmmm

Mys på bordet med Lincon.

Lillen ville också vara med när jag och Chevy pussades!

Vi har lite fler kort, men de sparar jag till valp el Famous sidan!
Jag har skrattat i dag, för Chevy som alltid på något sätt är den som är grisigast åkte kana på golvet från det utspillda vattnet från vatten skålen! Hon kan det där med att vara konstant blöt! Sedan är det ju så med valpar att bajsa, ja det gör vi där behovet är...
Bara att sätta lill flickan i duschen(IGEN!!!) och sedan satt hon där som en liten primadonna och blev duschad!
Hon kan detta med dusch och sedan bli fönad! Därför att vi får nästan dagligen duscha denna lilla flicka!
Det har också blivit fart i Corvette! Hon är inte lika tillbaka dragen som hon var de första 3 veckorna!
Nä, nu har hon fattat att tidningar de kan man jaga, leka, bita, äta och fläcka sönder i små, små bitar!
Mats han frågade var hans lilla fromma Corvette hade tagit vägen i dag när hon fullkomligt flög på hans fingrar och sina syskon!
Japp ni kommer att få bita i det sura gräset alla Famous valpköpare!!!!
Men njut, för den första tiden kommer ALDRIG tillbaka och jag lovar det går för fort!
Tar kort på resten av flocken i morgon och då kommer Corvette, Buick vara me på bloggen!!!
Massor med kramar från Ninna och vovvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0