Mitt liv i räknade tidnings papper!!!

Hejsan!
Jag sitter här och begrundar hur man kan bli bekymrad över att man inte har tillräckligt med reklam blad och tidningar!!!
För så är det just nu här....
24 tidningar/dag gör vi slut på. Japp, jag har räknat varje gång jag gör rent i valp lådan hur många jag blad och tidningar som går åt varje gång!!! Fniss, som ni vet är ju jag lite konstig!!
Men det blir ju kris när tidningarna tar slut och man har 5 kissande och bajsande valpar i lådan!
Alltså, det var bara att ringa runt och be om tidningar! De är HÅRD VALUTA!!!!!!

I kväll har det varit borstnings kväll!!!
Här är Corvette i mitt knä:

Pontus ville ta kort och jag hoppas ju att ni BARA ser på Corvette!!!!
Det där med att fixa sig, ja det har jag inte tid med alls nu!!!
Jag NJUTER!!!
Corvette ligger här på detta kort på mats mage:

De är bundisar de två...

Nästa vovve till borstning blev Lincon:

På detta kort slickade Lincon mig i mun gipan!
De luktar sååååå gott!!!

Mats ville och också mysa med Lincon så han hamnade på hans stora goa mage:

En ynnest är det att få ha dem här och njuta av dem!

Jag och busiga Chevy, fast på detta kort halvsov hon tätt liggande på mitt bröst!:


Chevy säger hej!

 och så tog vi kort på Buick som inte alls tyckte det var kul, men som vanligt fann sig i allt!

Jag satt med honom en lååång stund och han somnade i mitt knä...

När han vaknade ville Pontus att vi skulle ta ett kort till på honom!
Klart vi tar massor med kort!!!

Vi glömde att fota Impala... Är det bara för att vi skall ha henne själva här hemma och hinner att njuta av henne tro?
Hon är så busig och bossar HELA kullen!
I dag samarbetade Impala och Buick med att Impala bet Chevy i benet och Buick henne i örat och så drog de åt var sitt håll!!!
Jag fick gå i mellan och när Chevy kom loss så sprang hon fram till Buicks svans och bet allt vad hon ägde!!
Fniss, de är inte dåliga på att vara hård hänta här mot varandra!
Lill pluttan Chevy kan allt hon med...
Den som sällan beblandar sig i slagsmålen är Corvette! Hon ligger gärna för sig själv och slappar!
En kvinnlig forma av Ferdinand!!!

Nu är denna dagen slut och mitt liv som valp ren görare och tidnings räknare har nått sitt slut för denna dagen..
Den är åter tillbaka i morgon kl: 07:00!
Kram från en lycklig Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0