I dag hade vi besök!

I dag ringde Bodil och frågade om det var ok att de kom till oss och hälsade på.
Klart!!! Vårt hem är för alltid öppet för er!!
När de kom njöt de av valparna och man riktigt såg att de var stolta över de små liven i valp lådan! Det är ju jag också!
Bodil och Sune har ju mycket Landseer vana och de var mycket nöjda över kullen!
Det tycker jag är jätte roligt!
Jag tog lite foto på Bodil och Sune i vår soffa med valparna:

Bodil har Buick i famnen och Sune har här Lincon.

Pojkarna skall ju flytta utomlands så de passade på att njuta lite extra med dem!
Lincon ville in till sina syskon så Sune hämtade goa Corvette och då tog jag ett nytt kort:

De var mycket nöjda kan jag tala om!
Jag hämtade Miss Impala för att visa henne ordentligt och då brast Bodil ut att hon gör lika dan`t med sin läpp som Jamba gör!
Jamba är Lotus halv syster och en mycket meriterad och vacker tik!
Tydligen skrattar Jamba med att dra upp sin ena läpp och Bodil tyckte att Miss Impala gör lika dan`t!
Tänk att sådant går även hundarnas släkt!!!

Vi har också fått kort från LANDGOLD SOUND OF TAMA som heter Tammee`nu.
Lilla pluttan har blivit stora damen!

Mycket vacker tycker jag att hon är!!

Tammee sitter fint!
Tusen tack för korten!!! Och grattis till ert nyfödda barn!!!

Nu skall jag gå in i valp lådan och mysa med våra 5 veckors bebbar!!!
Många kramar från Ninna

Kommentarer
Postat av: Jetset osv.. :-D

Åååå är nog en smula avis på dig som har ett gäng goa valpar att gosa med.

Håller med om att Tammee är fin :-D

2009-01-12 @ 21:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0