Grattis Sound Of kullen 1 år 3 januari 2009!!!

För ett år sedan satt vi med 13 små monster i vår valp låda och vi visste inte riktigt hur framtiden skulle se ut!
Jag bara satt och tittade på er goa ungar när ni låg vid mamma Aimee`s mage och diade!
Vad vi inte visste då var att några av valparna inte skulle få uppleva sin första 1 års dag, att en del av valparna skulle blli BIR och BIM och att ni skänker mig en otrolig lycka med era fina presenter, e-mail och berättelser!
Jag vill här tacka er som köpte mina valpar och att ni är fantastiska allihopa!
Mina goa Sound Of , uppfödarmatte älskar er!!!
Jag hoppas och tror att ni skall få bli gamla och ha ett underbart liv tillsammans med era fina ägare!
SUPER GRATTIS på er första års dag!!!

Här är 9 av 13 i lådan. Känner ni igen er valp? Jag gör!!!

När det var 13 st så var det alltid någon som var i famnen på någon!


Här är Fender precis nyfödd

Här är Gibson

Landola " Vilda"

Ludwig

Pearl "Ella"

Maya

Paiste" Pia"

Shure" Chilla"

Tama " Tamme"

Mapex
Och till sist våra små Änglar:

Mackie                              Peavey                                 Marshall

Tack för allt och super grattis på 1 års dagen!!!
Kram från uppfödar matte Ninna med mamma Aimee`och pappa Lillen!


Kommentarer
Postat av: Landaria´s Kennel

GRATTIS Sound Of kullen på 1 årsdagen i efterskott..

Oj tiden går så fort,har ju träffat flesta av dom när de skulle flytta nya hem:)Roligt att se nya bilder på dem..

Hoppas allt är bra med er! vi hörs.. Kram Maria

2009-01-04 @ 21:27:50
URL: http://www.landarias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0