Besök!

I går hade vi besök utav Åsa och Tomas som var här och valde Chevy som deras valp.
De kom från Smygåkra 64 mil bort och skulle egentligen ha stannat kvar över natten men var tvugna att åka hem igen på em!
Det kallar jag engagerade valpköpare! Jag känner mig helt lugn inför Chevys kommande liv och lämnar lungt över henne i Åsas och Tomas vård!
Här är kort på Åsa och Chevy:

Åsa njuter av lill fröken!

Detta kort tycker jag säger allt!

Så fick vi nya kort från Ludwig, Chilla och Gibson med från deras 1 års dag!
Först ut är Chilla som är så här vacker:



Ludwig med sina älskade pinnar, så lik pappa Lillen som också alltid går med en pinne i munnen:

Underbar är han!!! Vi önskar lycka till på nationella och internationella utställningen i Göteborg!!!
Gör oss så stolta!!! Och jag håller även tummarna för Vilda!

Och så Gibson som också har saker i munnen nästan jämnt! Detta har de nog fått efter sin fader!

Vackert busig är han!
Sedan en bild från sidan:

Jag tycker att detta bådar gott inför framtiden inte sant? Vacker som bara den!

Jag kommer att avdela en SOUND OF  sida så där kommer era kort att hamna sedan. Men det blir först i februari när jag har tid att sitta och bara vara! När man har bebbar och hundar hemma spå har man knappt tid att sitta här vid datorn!! Men skicka mig gärna fler kort, för jag älskar att se er, ni är ju mina älskade bebisar!!!
I dag är Famous kullen 4 veckor och jag skall skicka in registrerings ansökan nu.
De mår bara bra och jag tycker att det är en jämn och vacker kull detta också!!
Kommer inte att ta kort förrän de är 1 månad så ni får titta under valpar om ni vill se förra veckans kort!
Men de är underbara!!!

Now in English!

I have got a puppie byer here whos name i Åsa and her husband Tomas.
They live in Smygåkra 640 km away up in Sweden! This I called a good byer!!
I am proud to let them bye Chevy frome me and i know that they are going to give her a god life a with them!

I have got pictures of lovely Chilla, handsome Gibson and Ludwig!
I will crossed my fingers for Vilda and Ludwig who is in Gothenburg and is on the nationell ands internationell show this weekend! I am very,very proud of them!!!
I hope to get more pictures of the rest of the litter Sound Of soon!

Today my litter Famous is 4 weeks old and is growing! It is a good litter and they are strong and very lovley!
I shall take one mouth pictures of them the 8 of januari!
On my website loked on valpar of the litter Famous! I shall do an english site in februari as well!
Many hughs from Ninna and dogs!

Ha det nu underbart och jag säger hejdå för denna gång!!!
Kram NInna och vovvar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0