Att gå vidare....

Hej!
Jag har precis suttit en stund och haft jätte kul med valparna i lådan!
Som de kan fajtas! De biter i allt som kommer i deras sylvassa munnars väg!
I dag är jag uppe i 34 tidningar och kvällen är inte slut ännu! Fniss!
Men vi tog lite kort på dem.
Chevy har lärt sig att stå på bakbenen och titta ut från valp lådan:

Ni ser också Corvette och Buicks huvud . Så stolt hon är här skall ni veta.
Corvette har börjat att ge sig in i lekarna och det tycker jag är väldigt possitvt:

Här är hon med bror Buick!

Här är Lincon som för en gång skull kan sitta fint!
Here is Lincon , and he can sitt down nice!
Jag fick även ett kort på Impala som absolut inte kan tänka sig att sitta fint!

Hon räcker ut tungan i stället!
Here is Impala and the other puppies!
Impala is not easy to take pictures off!!! She is always on the move!

Impala visar att hon kan skrämmas!!
Impala in her moves! Grr, I am a big, girl!!!
Jag är väldigt glad att jag har valparna här hemma nu som med sina roliga individer dämpar sorgen efter Axa.
Vi står ju också inför Charlies öde.
Det är jobbigt, men  ingen djur skall lida! Hur jobbigt vi än tycker att det är, så är det bäst att låta en sjuk kompis få somna in och slippa smärtor och bedrövelse.

I am very happy to have the puppies here now and they make me to many laughter when i am sad about Axa and our Charlies destiny.
He is very sick and shall go to the other rainbows dogs next week. But it is hard because he is my friend and my baby! No animal shall live with pain and i have promice my self that my dogs and animals never is going to have pain or be sick!
Many hughs from Ninna

Många kramar från Ninna


Kommentarer
Postat av: Marie o Urkho

SÅ söta dom är dom små liven!

Man blir lite avis! ;)

Roligt att det går bra för dom.



Här går det också bra med våran flock. Vi utökas inte med fler av samma sort utan vi tar in olika sorters djur. Ha ha ha... Som du kanske läst så har vi blivit med katt. En liten sötis som själv flyttat in. Roligt!



Ha det gott!

Kramar

2009-01-17 @ 00:11:30
URL: http://www.horby.nu/ahlman
Postat av: Åsa

ahhhh vilka sötnötar =)) helt underbara djur o lyckos dig som kan spendera dagar med dem =))

2009-01-17 @ 02:08:06
URL: http://girax.blogg.se/
Postat av: Sandra&Busan

ÅÅÅ va söta dom är!!

2009-01-17 @ 10:00:40
URL: http://www.landseer-busan.se
Postat av: Annika

Hej på er!

Vilka sötnosar du har hemma hos dig! Man blir helt klart valpsjuk när man tittar på dom.

Läste att det var nåt på G med Chalie???? Är det höftledsproblem eller?

Hoppas allt är bra med er alla och så passar jag på att önska en trevlig helg. Själv ska jag till GRK i Vellinge och ställa Gilbert!

Kram/A

2009-01-23 @ 13:06:43
URL: http://www.gilbertfritiof.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0