Ny tillskott i LANDGOLD

Hej på er vänner!
I går var vi och hämtade Betty som heter Rozcoe`s Attracted Angela.
Hon skall nu hoppas vi bli en i vår flock.
Vi skall hd/ed röntga henne och sedan kämpa för att hon blir en champion som sina syskon är!
Hon är en mycket snäll och go tjej som vi hoppas skall smällta in i flocken här.
Det är ju för tidigt att säga efter enbart 24h, men det verkar lovande!

I dag har jag fått kort från Fender ur Sound Of kullen och jag är mycket lycklig över detta!
Titta så vacker han är!

Mycket vacker kille( jag är ju partisk eftersom han är av min uppfödning, men JAG tycker detta!!!)

Och som sin pappa, Farfar och syskon ÄLSKAR han pinnar!!!!

Tack Tess, Tobias och lillhusse för de vackra korten!!! Han är underbar!

Vi har också fått kort från Buick ur Famous kullen som numera heter Baby Boy!

Alltid lika go! Och som med Fender lika vacker liten kille!!!

Kan tänka mig att han tyckte det var roligt att vara ute och leka i snön!!!
Jag saknar mina små gryn ganska mycket kan jag väll erkänna....
Tusen tack Lisette och Baby Boy för korten!!!

Nu är det ju inte långt kvar tills Aimee`skall valpa och hon sover mycket nu! Så nu börjar nedräkningen!
Här är ett kort från i dag:

Min goa älskade Aimee`!

Som vanligt ligger hon och Lillen tätt, tätt alltid tillsammans!

Min älskade Lillen du är så go!!!
Matte älskar dig så mycket!

Jag kommer att ta foto på Betty senare och skriva in henne på hemsidan när det är klart att hon är hd/ed fri.
Håll tummarna vänner att hon skall vara det och att Aimee`s valpning går bra!

Många kramar från Ninna med vovvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0