Lycka till älskade Buick!!

Hejsan!
I dag var det Buicks tur at flytta hem ifrån och det var tungt men endå roligt att han fått sin egen ägare.
Det är ju det som man arbetar för i sin planering, all oro och sömn lösa nätter när de är små, små i valp lådan!
Det är en känsla av både tomhet och lycka när de far i väg med sina förälskade ägare på nya äventyr!
Jag tog lite kort på Corvette, Lincon och Buick i går som jag vill dela med mig av.

Här är Lincon uppställd i vardagsrummet.

Här är Buick!

Corvette ville inte riktigt stå still!

Tjejen är så framåt i valp lådan!!! Titt ut!

Här är Buick i dag när han låg under köks bordet!

Lisette och Buick är redo för att börja sitt äventyr tillsammans!
Lycka nu till Lisette med gull pojken och du vet att jag ALLTID finns där för er även om ni bor i LOS ANGELES!!!!
Buick kommer att heta i framtiden Baby BOY!


Nu är det bara 2 valpar kvar i lådan och Ängla tycker att det är lite konstigt att valparna försvinner så här!
Hon letade även i dag efter dem! Men efter en stund så gick hon och lade sig för att sova!
Det har ju varit snö storm här i dag och de är trötta efter att ha varit ute.

Aimee`mår bara bra och jag kan riktigt se att tösen lagt på sig!
Det skall bli spännande att få via ultraljud hur många där är som är inne i magen....

Nu skall jag in och mysa med Lincon och Corvette!
Vi säger God natt här i från LANDGOLD kennel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0