I morgon blir valp lådan tom!

Hejsan! Jag är lite ledsen i dag!
I morgon kör vi Lincon till Arlanda flygplats för han skall åka hem till sitt nya hem i Grekland och på vägen hem lämnar vi Corvette!
I dag har varit en hektisk dag med veterinär besök för Lincon och Charlie har blivit opererad i sitt öra för att han har haft blod öra.
 Detta är jätte jobbigt för mig eftersom Charlie är sjuk och drar på sig den ena infektionen på den andra!
Det gör ont när ens älskling är sjuk!

Sedan har man fått kolla upp så man har ALLA papper i ordning och att alla stämplar sitter där de skall!
 Imorgon tidigt skall vi få den sista stämpeln och sedan bär det av!
Jag vill ge Jordbruks verket en känga att de har dåligt med intyg för export för hundar och inte får man hjälp från dem heller!!! DÅLIGT!!!!
Jag känner lite sorg i magen nu... Men som sagt det är ju detta som är en uppfödares hemskaste och vackraste stund!
Att få lämna en frisk och pigg valp till lyckliga ägare!
Här är lite kort!

Lincon passas av Lillen i köket! Små valpar är lite läskiga!!!

Corvette sökte upp mig , här i köket!

Lincon ligger fint i lådan!

Corvette i lådan

Lincon var så trött efter veterinär besiktningen och bil turen så han orkade inte äta!
I dag vägde han 10,05 kg!
Han sov 4h rak lång här i eftermiddags!

Lillen kollade in när Lincon lämnade en pöl kiss på golvet! Var tvungen att ta ett kort till på min älskade Lillen!
Han tänkte nog; Öh får de göra så inne????
Nej nu skall jag gå och lägga mig för det blir en lååång dag i morgon!
Kram och godnatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0