Underbara jul kort

Hejsan!
I går fick jag jul vykort från kennel Land and Seer.
Tusen, tusen tack Ann-Sofie för det vackra kortet!
Jag tänker på er vill jag säga!

Underbart kort!!!

Sedan har vi fått jul kort från Landzeroz kennel!
Tusen tack Anette och Eddie för det!
Här är vackra hundar med matte och husse:


Vi har också fått jul kort från Maud, Andrew och Lady:

En liten go Landseer valp på denna bild!
Tusen tack Maud!

Äntligen har jag i dag fått köpt en ny kamera, så jag hoppas få igång den i morgon!
Skall ta lite kort på Ängla tänkte jag.
Nu ligger de och sover efter vår härliga kvälls promenad.
Det bet i kinderna av kylan och det var så mysigt att gå bland husen med vackra dekorationer i trädgårdarna med mina goa hundar.
Det är livet vi lever!!! Jag har världens bästa liv!!!
Mina älskade hundar, ett fint hus, en fin familj och vänner!
Tack för att ni finns!!!
Nu håller jag tummarna hårt att det skall gå bra för alla LANDGOLDARE som skall ställas i helgen!
Hur det än går mina älskade vänner ,så skall ni veta att jag är STOLT över alla mina "bebbar" och ägare!!

Många, många kramar från Ninna med vovvar på kennel LANDGOLD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0