Tack för fint jul kort!

Hej på er!

Nu har vi flyttat klart och vi har kommit i ordning här hemma.
Ja, det finns ju alltid grejer att göra, men nu skall vi börja koncentrera oss på jul stök och kommande valpning.

Ängla är ganska stor nu och mår alldeles helt underbart.
Hon är ganska mammig för tillfället och vill vara nära, nära!
Det tycker ju jag är mysigt och vi är tillsammans hela tiden här hemma.
Hon är ju ljuvlig och en fantastisk hund!

Vi har ju inte så stort längre i den bemärkelsen att hundarna inte har sina hundgårdar kvar utan är inne och ute i trädgården om dagarna mellan våra långa promenader.
Det är mysigt att själv få bestämma var man skall ha sina hundar och inte tänka på att andra bestämmer var jag får ha mina hundar.

Detta passar oss gott för vi går på promenader och tränar vardags grejer som mina hundar "glömt" bort under tiden på landet. Man blir ju lite "lat" av att bo på landet där man inte behöver tänka på grannar som bor nära och bara kan släppa ut hundarna som man vill.

Alla hundarna är nog possitiva till denna förändring, jag tycker att att jag märker det på deras sätt.

Jag har fått en jätte fin julhälsning från min vän Lisbeth som äger Golden Retriever.
Hon skickade mig denna julhälsningen:


Tack så mycket!

Jag skall in handla en kamera så jag skall börja fota Ängla nu när magen växer på henne och lovar att lägga ut dem här på bloggen!

Nu önskar jag er en fin 2:a advent och glöm inte att dricka god glögg och äta peppar kakor i veckan!
Kram Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0