LANDGOLD SOUND OF SHURE "Chilla" HD /ED FRI!!!!

Hejsan!
Gott Nytt år 2010!!!!

Jag vill härmed tala om att ytterligare en av Lillen och Aimee`s avkommor LANDGOLD SOUND OF SHURE "Chilla" är HD A ED 0!!!!
Jag är så stolt och lycklig över detta!!!
Det är ytterligare ett bevis att Aimee`och Lillen är BRA avelshundar!!!
Här är vackra Chilla:

GRATTIS KICKI OCH LEFFE till ett underbart HD/ED resultat!
Jag är stolt över att få vara Chillas uppfödare och tacksam för er och Chilla!!
NI ÄR BÄST!!!

Jag hoppas att 2010 börjar bra med att Änglas valpning går bra och fortsätter likadant för oss här med framgångar i avkommor som blir föräldrar, utställningar som går bra och framför allt att alla som tillhör /kommer  i från LANDGOLD får må bra och er mina vänner ute i landet önskar jag lycka till på allt ni tar för er 2010!!!
Tack för att ni finns allesammans!!!!
GOTT NYTT ÅR!!!!!2010!!!!!
KRAM NINNA MED ÄLSKADE HUNDAR I LANDGOLD!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!!

Stort grattis vad härligt!!

Och vi önskar er ett underbart Gott Nytt År!! Så hoppas vi på många Chevy syskon!! // kramar från oss alla

2009-12-31 @ 11:32:18
URL: http://kransbackens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0