Härliga foton

Hejsan!

I dag har jag fått kort BLÅROSEN`S GLIMMA som jag samäger med Annelie och Niklas.
Helt underbara kort som jag naturligtvis vill dela med mig av.
Här står Glimma vackert:

Ser ni vad vacker hon är!! Jag är så stolt!!!
Här är ett kort på henne när hon busat i snön:

Åh, jag ser ljust på framtiden och är så glad för att jag fått dessa kort!!
God Jul Annelie och Niklas!!!

Impala och hennes fodermatte Pernilla har skickat mig dessa fina vinter kort:

Här busas det i snön för fullt!
Impala har snö bus reijs:

Här är ett kort på Famous Impala innan snön kom:

Se så vacker hon är!!!!
Tusen, tusen tack Pernilla och familj för korten!!!
GOD JUL PÅ ER!!!!

Jag har också fått kort från BlåRosen`s Giesha alias Yatzy:

Hon är så vacker Lillens dotter!!!
Jag är ju så partisk, men alla Lillens avkommor är så vackra!
Här är ytterligare ett kort på Yatzy:

En pigg liten flicka som kan ligga fint!!!
GOD JUL önskar vi Yatzys familj och hoppas att vi ses snart!!

Vill dela med mig kort på LANDGOLD GOLDEN BOY CALVIN KLEIN också:

Titta på vackre gossen! Åh han är så fin!
Här gör han ett hopp:

Dessa Golden Boys är mycket för att hoppa! Likadant gör hans kull broder Picasso!!!
Underbara kort i action!!!
Tusen tack Per och Marina för korten!!!

Vi har också fått ett vackert julkort från Landseroz kennel:

Ett helt underbart kort!!!
GOD JUL Anette och Eddie! Klappa om era vackra goa vovvar!!!

I dag har vi klätt jul granen och naturligtvis försökte jag att få mina hundar till att ligga fint vid granen, men Ängla tycker inte om parkett golv och bara surade.
Så här är ett kort på mina damer håll till godo:

Ängla är stor och tung nu, så hon vill helst bara sova och vara i fred.
Detta får hon så klart vara också.
Men ett litet julkort ville jag ha på mina damer.

Här njuter Aimee`vid granen:

Lillen ligger här:


Nu är det bara 1 dag kvar till doppare dagen och alla jule grisarna skall få klappar och mat!

Så klart får våra 4 benta julegrisar också extra gott på doppare dagen och en jul klapp!

Vill tala om att det fortfarande finns chans att sätta upp sig som valpköpare 
på Ängla/ Lillen kullen.

Bara ring mig så pratar vi vidare.
Välkommen skall ni vara!

Nu får ni ha det så gott allihopa!
Många juliga hälsningar från Ninna med flock!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej!!

Vilka härliga kort!!

God Jul önskar vi här på kransbackens

2009-12-23 @ 20:50:42
URL: http://kransbackens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0