GRATTIS SOUND OF SHURE"CHILLA" OCH FAMOUS CHEVY!!!

Hejsan!
Så då var Stora Stockholm avgjord och jag tycker att det gick väldigt bra för LANDGOLDARNA Chilla ur Sound Of kullen och Famous Chevy!!!
Jag är en MYCKET stolt uppfödare skall jag säga!


Så här lyder LANDGOLD SOUND OF SHURES "Chilla" kritik:
Ukl Kv1 Kk2
Feminint huvud, bra form och proportioner. Mörka ögon. Bra öron. Utm hals. Bra överlinje. Välutvecklad kropp dock högt hull. Passande benstomme. Fötterna Ok, välvinklad. Rör sig bra från sidan, lätt kohasig bak, lite löst fram. Pälsen ok. Bra färg

Super grattis Kicki, Leffe och Chilla till detta!!
JAG ÄR SÅ STOLT!!!!
Du, Kicki! Jag vill särskilt tacka dig för dina varma ord i e-mailet du skrev!
Jag gör bara det som en uppfödare skall göra och jag är jävligt stolt över Chilla skall du veta!
Jag kommer ALLTID att vara där för er, precis som jag sade för 2 år sedan! Dag som natt bara att ringa mig!!!
Det värmer att jag får vackra ord i denna vinter kyla!


LANDGOLD FAMOUS CHEVYs kritik lyder så här:

Liten tik nätt, feminint huvud som behöver bli lite större och kraftfullare i sin helhet Mgt ljusa ögon Bra öron Utm. hals och överlinje Bra kropp för åldern Kunde ha lite mer benstomme Platta fötter Tillräckligt vinklad Bra steg från sidan, lite trån bak och ganska löst fram Pälsen ok, den vita färgen kunde vara renare utan ticks
1 2junkk
 
GRATTIS ÅSA och Tomas till Chevys underbara placering!!!
Ni skall veta att jag är mycket, mycket glad för dessa bra utställnings kritikerna!

Ängla mår bara bra och trippar just nu runt mig som den prinsessa hon är!
Det finns bara en tanke i vår älskade tiks huvud just nu och det är MAT!!!!
Här är lite kort som jag tog på dem i helgen.
Inga suveräna, men håll till godo!

Älskade Ängla är INGEN lins lus!!

Tjockisen....
Eftersom Ängla inte är en linslus var vi tvugna för att få henne att stå still, koppla damen:

Aimee`e också med på en halva fniss!!!
Här är Lillen och Aimee`ute på vår in glasade veranda:

Det är ju så att sitter ena hunden bra så rör sig den andra....
Skall ta bättre kort i morgon, för nu är julpysslet här hemma klart i form av ischoklad, knäck, kokos toppar och annat gott finns i kylen och väntar på doppare dagen!

Jag har fått mycket vackra jul kort!
Här är ett från Kari och hundar på Ickarmas kennel i Norge:

Tusen, tusen tack Kari!!!
Jag önskar dig en underbara jul!!!

Här är ett från Lotuslyans kennel:

Där sitter 3 super vackra hundar på ett underbart julkort!!!
Tusen, tusen tack Bodil och Sune för detta kort!
Klappa om Impala och Chevys pappa Lotus så mycket från oss!!!

Och så har vi fått ett helt UNDERBART kort från Marie som äger Lillens pappa Urkho:

HELT UNDERBART KORT!!!
Tusen, tusen tack Marie och Stefan!
Klappa om Urkho och ge honom en bamse kram från mig!!!!

Jag vill meddela att det finns 2 valpar i Änglas mage som är otingade pga av bortgång i familjen, så är ni intresserade av denna kull, hör av er!
En underbar kombination som går att läsa under planerade valpar inne på hemsidan.

Vi har fått 1 års kort också från Lisette och Baby Boy( LANDGOLD FAMOUS BUICK) som är kull broder till Chevy som näms i detta blogg inlägg och även avkomma till Lotus!
Här är vackra gossen:

Vackra gossen Baby boy med en härligt strut!!!

Ahhh, Lill killen med 1 års "tårta" och födelsedags presenter!!!
Helt underbart!!!

Vi fick också julkort från dem:

Titta så fantastisk han är denna killen!
Så lik sin mamma Ängla och sin pappa Lotus!
Jag är så stolt, så stolt!!!
Tusen tusen tack för dessa kort Lisette!
Ge Baby Boy en stor puss på nosen från mig!

Nu skall jag mysa med vovvarna och tusen tack för allt!!!
Många kramar och en skön 3:e advent önskar vi här på KENNEL LANDGOLD!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0