GRATTIS ÄLSKADE FAMOUS KULLEN 1 ÅR!!!

Tänk vad tiden går fort!
1 år har gått så fort och jag är så glad för att alla i FAMOUS kullen har blivit så bra och mår så bra!
Jag och barnen satt vid middagsbordet och skrattade åt minnena hur det var denna dag då FAMOUS kullen kom till världen.
Vi hade fullt ös här hemma och valp efter valp kom och vi hurrade för att de mådde bra!
Jag vill tacka Bodil och Sune som lånade ut Lotus till oss och blev fader till denna underbara kull!

Här är lite kort från förra året:

 5 älskade valpar suger på mamma Änglas tuttar!

Helt underbara och jag NJÖT av dem i fullaste grad!

Huller om buller!

Nu önskar jag in 1 års kort på alla i Famous kulllen och är djupt tacksam över om jag kan få dem skickade till mig!
Tack alla ni som köper valpar av mig, ni är helt underbara!!!

Har fått kort från Impala:

Det är som att se sin mamma!!
Så lik sin mamma Ängla och jag är så stolt att äga denna dam!
Tack Pernilla med familj att ni tar så väl hand om henne!!!

I går låg jag och myste med Ängla på golvet.
Jag smekte hennes mage och kände hur en valp där inne sparkade!
Vilken känsla!!! Det är som att vara gravid själv!
Nu skall jag åter ned på golvet och njuta av mina vackra, underbara hundar!

Många goa kramar från Ninna med älskade vovvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0