En vacker vinter dag...


GOD JUL ALLIHOP!!!!

Jag vill börja med att tacka min vän Gunvor för denna fina julbild på Lillen.
Nu undrar kanske ni varför det alltid är Lillen som är på korten, men han är den som vill vara med på kort! Jag springer efter de andra flickorna, men det blir sällan bra kort på dem här.

Men jag fick 2 fina kort på mina vackra damer här hemma Ängla och Aimee` för ovanlighetens skull.
Men då var redan julkortet gjort av Gunvor. Så här är mina vackra damer:
Ängla:

Äntligen fick jag ett kort på henne där hon inte ser ledsen ut!
Här är älskade Aimee`:

Vi hade precis varit ute och gått en lång runda så bägge tikarna var fuktiga i pälsen.

Jag har fått många fina julkort!
Här kommer ett julkort från GOLDENBOY CALVIN KLEIN med familj!

Super tack för detta underbara kort!!!

SOUND OF LUDWIG och hans kompis Mozart har skickat detta kort via post, så jag har scannat in denna vackra bild på dem!
Kolla in vad vacker "vår" LANDGOLD SOUND OF LUDWIG är:

Tusen tack Stina med make för detta kort!!

Jag är en mycket stolt uppfödarmatte till både honom och älskade Calvin!!!

Sedan har vi fått hälsning från min vän Annika som har Golden retriever pojkarna Gilbert och Fritiof:


Maria och hennes vackra hundar i kennel Landaria`s har också skickat ett vackert julkort till oss:

Tusen tack Maria och Jörgen för detta vackra kort!!

Aquva Seers kennel har skickat detta vackra kort på Maja:

Tusen tack Mathilda och familj för detta vackra kort!
Vi har fått julkort från BlåRosen`s kennel:

Tusen tack för detta kort!!!

Git, Håkan, Hobbe och Rozzo har vi fått detta julkortet i från:


Tusen tack för detta mysiga kort!!!

Just i dag känns faktiskt detta kort precis som att det är julafton!
Vi har ju massor med snö, för att vara i Södra Sverige och det var så super mysigt att få dra på sig mössan, tjocka jackan och ta hundarna på en promenad!
Älskar när det biter i kinderna och hundarna får pulsa i snön!!!

Här är kort från i dag:
Ängla "läser tidning"




Aimee`kollar in "sin kompis" katten:

Skall vi busa undrar Lillen:


Nähä inte det då busar jag med matte i stället:

Han är en buse vår älskade Lillen:

Nu ligger Ängla och Aimee`och tuggar på var sitt ben här bredvid mig:

Åh, det är sååå gott!
"Mammie" som vi kallar Aimee`för, bara är helt salig när det är ben dax:

Lillen är inte så mycket för att käka på ben så han "passar" sina fruar:

Tusen tack alla som skickat mig fina julkort!
Nu önskar jag er fin helg och fin 4:de advent
 Kram från Ninna med älskade vovvar





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0