En lyckad utställning i Ronneby!

Hejsan!
I går var vi på int utställning i Ronneby. Med oss hade vi Impala och Betty.
Även vår uppfödning LANDGOLD SOUND OF LANDOLA alias Vilda var där.
Impala blev väl mottagen av domaren och skötte sig utmärkt tillsammans med sin fodervärd/matte Pernilla!
Impala blev BIR valp med 1 hp! Kritiken kommer in under Impala senare i veckan.
Jag var så lycklig över detta och så klart mycket, mycket stolt!
Här är Pernilla( som är Impalas fodervärd) och Impala med hennes fina BIR pris!


Vilda fick en 1 junkl 1 kk och 1 hp! Jag var och är så stolt över denna tik!!!
Grattis till Eskild och Ann-Chrisine som äger Vilda!

Sedan var det Bettys tur, men hon kom inte så bra i placeringen då hon fick kritik för sina skuldror och tyvärr bara fick en 2:a.
Ganska konstigt med den fina kritiken som hon fick och hon skötte sig utmärkt i och utanför ringen!
I mina ögon är Betty mycket vacker!
Hon kommer att bli bra, nu när hennes nya liv med motion och bra foder är igång!
Vi tar nya tag till Sofiero och i mina ögon är hon en vinnare!!!

Betty i sin älskade husses knä! Detta är en favorit position som hon har!

Vi säger grattis till Lotuslyans kennel som har Impalas och Bettys pappa Lotus och syster Emma som vann med BIR och BIM på utställningen!
De är så vackra och jag är glad för Bodil och Sunes framgångar!
Här är Sune med vackre Lotus, Bodil med Bettys helsyster Emma, jag med Betty och Pernilla med Impala:

3 vackra döttrar med sin underbara fader Kullarnas Doubtless( Lotus)


Jag har en väninna som äger en Landseer hane som är sonson till Lotus.
Han heter Arrak och vill gärna komma till en halvfodervärd!
Arraks Regnr hos Skk är s51416/2008.
 TFN: 0171-466034, 073-9548229
Endast seriösa människor kan höra av sig till Adrienne!
Mycket vacker hund och ni kommer inte att ångra er!
Adrienne äger LORDCHAMPS kennel och jag har hennes kennel under länkarna.

Här finns en länk som tar er till Lillens valpar som han har fått med Hesslecox*s Anna-Bell.
http://blarosenskennel.bilddagboken.se/p/main.html?#0
Klicka på den och NJUT av dessa underbara valpar!!!!
Vi längtar efter att åka dit och mysa med dem, så nästa vecka far vi och hälsar på!

Många kramar från en mycket stolt och nöjd Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0