Visst kan Landseer sjunga!!!

Hejsan!
I dag har jag skrattat åt den små liven!
Jag hörde ett väldigt väsen och en skål som for runt i dag i sovrummet.
Jag tänkte ok nu har de skoj de små!
Japp, jag hittade HugoBoss och Calvin i en sjö av vatten!
Jippie det var gör skoj att åka kana i valp lådan....
Lika jippie varje gång! Blöta valpar, blött golv och blöta tidningar är lika med SÖRJA!!!
De tycker ju det är kul, så då får de väll busa lite de me!

Jag har också fått bevis på att Landseer faktiskt kan sjunga! Ja ingen skönsång men ack ett fiss var där, klock rent!!! Men sedan brast det till och med i mina öron!!
Aj, aj vad valp gnäll kan göra ont i både hjärtat och öronen!!
Så vad i görning då?
Jo mamma Aimee`stod utanför valp lådan och då måste de ju bara tala om att de ville ha ett sug på hennes boppar och det FORT!!!!!

HugoBoss och Calvin

" Calle" i sido bild!

Hugo i närbild.

De fick smaka boppe en liten stund och efter boppe stunden kom en stor rap från Hugo!
Japp nu är de helt nöjda, trötta och mätta!!

Kolla in stilen hur de ser ut efter ett mål god mjölk!!

Jag brukar inte utsätta mina hundar för att ha saker på sig och så vidare, men jag hittade en skoj påsk vippa.
Så här är Betty med den:

Betty är så fin så! Jag gör ALLT för lever godis!! ja till och med ha på mig en ful vippa!!!
Eller Aimee`som också åkte på att få ha vippan:

Men hon brydde sig inte så mycket!
Kolla in detta kort:

Jag har aldrig sett Ängla så sur någon gång som hon var på mig nu i kväll!!!
Förlåt min lilla älskling!! Men matte måste också få ha kul någongång fniss!!

Efter mycket trix fick jag och Robin Ängla, Betty och Lillen till att sitta så här fint!
MYCKET jobb för detta kort!!!

Linus ja han somnade efter en lång dag på dagis, gotte påsen och sina älskade popcorn i pappas famn!
Visst är han bedårande vår lille älskling??


Ja detta har hänt i dag här på LANDGOLD och nu skall vi softa framför tv-n!!
Kram Ninna


Kommentarer
Postat av: Ulrika, Jörgen, Leo & Jack

Nah.. vilka underbara bilder. Hi,hi.

Vad stora pojkarna blivit och underbart vackra!

2009-04-19 @ 21:09:48
Postat av: Mira/Jetset

Guuud så fina dom små är ja dom stora med.

Man kan ju inte annat än älska dessa vovvar//Kramar om heeeeeela bunten :-D

2009-04-20 @ 23:25:49
URL: http://jetsetstexas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0