Söndag i dag!

Hej på er!
I dag är det en underbar Söndag och vi har varit ute som vanligt och njutit av hundarna och vädret!
Här är en liten film på pojkarna, Aimee`och Lillen:
http://www.youtube.com/watch?v=uzZsT9ZXEZw

Här är lite kort också från i dag
:

Lillen busar med HUGOBOSS

Ok det är jag som har passet i dag eller???

Nä där är ju min fru och så klart tar Aimee`över när pappa Lillen blir helt slut!
Här kommer ytterligare en film från i dag:
http://www.youtube.com/watch?v=1sJzq-ZCT-U
Alla mår bara bra här i flocken!
Vi har tränat med Betty i dag på inkallning och apporty och hon är underbar!!!
Jag skall försöka få ta lite kort även på Ängla och Betty när de är in action!
Ängla sparkar fotboll med mig och pojkarna varje dag! Detta älskar hon så mycket!
Hon är en aning hårlös precis nu efter Famous kullen, men börjar att arta sig och sätta päls.
Vi skall hd/ed röntga Betty nu i början på maj och sedan skall jag skicka in en CTP test på henne så hon är klar för att ställas och bli mamma.
Kram på er allihopa från Ninna med vovvar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0