Mys dag ute!

I dag har jag skrattat åt våra härliga valpar här hema så tårarna sprutade!
De hittade en gammal plast burk som Linus haft till sin odling av gräs i!
Här är lite kort så förstår ni varför jag har skrattat:
Detta är HUGOBOSS som hittade den och bar i väg den för att inte Calvin Klein skulle få den:

Se så stolt han är!

Calvin försökte ta den i från Hugo och det blev ett väldans liv här....

Det slutade med att båda pojkarna bar i väg den... ÅT samma håll faktiskt!

Efter burk episoden var det en pinne det blev fajt över och där gick Calvin segrare ur den striden!

Jag har också fått kort från Lincon som numera heter Paris och bor i Grekland.

Jag har fått en del förfrågningar om varför jag slutat att skriva engelska och jag får väll försöka att skriva översättningar då..
Min engelska kan innehålla stav fel så håll till godo!
Today I have laugh at the boys and there happenings!
They are so fun to watch!!
HUGOBOSS found a plasticpot who he though was only his!
As puppies are and small children, they think  that is mine and fight for it! I had so much fun to watch them to day!
And I have got pictures of LANDGOLD FAMOUS LINCON ( Paris) to day and he is wonderful!!!
Here is pitures:

Lovely! Underbara Paris i Grekland!

Paris with his owner Iris in Greece.
Paris myser med Iris som äger Paris( LANDGOLD FAMOUS LINCON).

Here they are playing!! Här leker de!

Jag hoppas att ni njutit av korten som jag vill förmedla till er hur våra dagar kan se ut här på LANDGOLD!!!
I hope that you have enjoy of the pictures here at the blogg.
I want to show you how a typical day here in LANDGOLD kennel is like!
Many hughs from Ninna with dogs!
Tack och många kramar från Ninna med vovvar

Kommentarer
Postat av: David Bainbridge

Vilka fantastika bilder :-) Och jag tror att din engelska är like bra som min svenska ... det är inte lätt ... bra gjort i alla fall :-)

2009-04-29 @ 21:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0