LILLEN PÅ STUDSMATTAN!

Hejsan!
Döm om min  förvåning när jag hittade Mats, Linus och... LILLEN på studsmattan!!!!
Var ju tvungen att ta kort!

Haha, skälla ut matte kan man göra när man står högre än henne!!!

Här busar han med husse! Att bara få upp Mats i studsmattan är en bedrift jag lovar...

Visst är han vacker, han är så underbar mattes kille!!

Här busas det för fullt!!

Några kort har det också blivit i dag på bebbarna! Här är HUGOBOSS!

Calvin Klein har något mysigt i blicken!

Måste ju ta ett kort på en lycklig mamma som låter sina valpar dia alltid!!

Närbild på Golden Boys!!!
Nu önskar jag er en underbar helg!
Kram Ninna


Kommentarer
Postat av: Ann Louise Jonasson

Hej! Jätte mysiga bilder på lillen och de små valparna! Mvh a.l.j

2009-04-05 @ 16:46:15
Postat av: Ulrika, Jörgen, Leo & Jack

UNDERBARA BILDER!!

Hi,hi.

Lillen... Du är bara för underbar!

Och valpisarna är bara sååååååå söta. :=)

2009-04-05 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0