Hejsan!

Hej på er!
Förlåt att jag inte har skrivit på ett par dagar!
Men mitt ryggont hindrar mig från att sitta still!
Som tur är kan Robin hjälpa mig, annars hade det inte gått!
Men jag har fått smärtstillande tabletter( om än gör mig lite lullig) som gör att jag kan börja röra på mig igen!
Hua, det gör ont!!
Ok, nog med gnällandet nu!

I dag har Golden Boys fått vara ute en stund i blåsten och det var ett äventyr!!!!
Det var både läskigt och roligt på samma gång!
Här är ute på vår "gräsmatta":

Söker tröst hos mig, för det är ju så mycket ljud ute!

HUGOBOSS luktar på gräset!

Calvin Klein springer!

Pojkarna tyckte att det var spännande att äta.... GRÄS!!!

Calvin i närkontakt med kameran. Detta händer alltid när man skall ta kort på valparna...

Närbild på HUGOBOSS!

Åh kolla här vad jag kan!!!
Kände att jag var tvungen att ta detta kort för det är ju första gången Calvin bajjar ute, fniss..

Pontus med dunderklumpen HUGOBOSS!

Och Robin med andra dunderklumpen CALVIN KLEIN!

Vi har också fått foto från Ludwig med matte i från hans sim träning!

Kolla vilket UNDERBART KORT!!!!

Här simmar han med ett paket i munnen! Bra gjort!!!

Skicka in fler kort snälla alla ni valpköpare!!!
De är guld värda för mig!!
Kram Ninna

Kommentarer
Postat av: Ulrika, Jörgen, Leo & Jack

Vilka goa bilder!

:=)

Man blir så glad av att se de små miraklerna.



Hoppas Du snart blir bra i ryggen. Måste vara fruktansvärt jobbigt och göra ont. Stackare!

Krya på Dig!

2009-04-16 @ 19:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0