Hejsan!

Hej på er!
I går hade vi besök av BlåRosen`s kennel Ann-Britt och hennes dotter Louise.
Vi hade det mycket trevligt i solen och bara njöt!
De tog så fina kort på valpar och mina hundar som jag vill dela med mig av!
Här kommer de:

Här är lIllen och Calvin i bus tagen...

Calvin skitig och härlig..Skall berätta att båda Boysen blev duschade och fönade i går.
Det behövdes....

Ah men vänta på mig säger HugoBoss...

MMMM, det är gott att bita i saker...

Eller käka på ett löv är också gott!!

Avslutar med bilden på Mamma Aimee`, Pappa Lillen, HugoBoss och Calvin Klein.
Pojkarna väger nu 7 kg precis bägge två och är nu 6 veckor gamla!
Börjar nedräkningen tills de är 8 veckor med både ett lätt nedstämt men ändå lyckligt hjärta!
Nu skall jag bara NJUTA, NJUTA och NJUTA av de små...
Tack så hemskt mycket för korten Ann-Britt och Louise, vi ses snart!
Kram Ninna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0