Golden Boys är 4 veckor!

I dag fyllde Calvin Klein och HugoBoss 4 veckor och det är jag lycklig för!
Jag har inte haft tid att ta kort i dag eftersom det är både min födelsedag( tack alla för goa grattis hälsningar) och att vi har varit och promotat vår orkester NINNAS på radio.
Man får ju göra reklam även för orkestern i bland.
Så jag har inte hunnit att ta foto på pojkarna i dag!
Men jag tog lite foto i  valp lådan  nu i kväll så ni får hålla till godo!
Calvin Klein ligger i sin favorit hörna!

Stör ej jag är mätt!!!

HUGOBOSS är alltid villig att fotas!

Hugo igen!
Pojkarna är så stora nu att de äter alla mål själva och mamma Aimee`får bara dia en gång per dag.
Det är för att spara henne nu som jag gör så här. Hon kan vara hos valparna hela dagarna men det är inte speciellt bra för henne att bli diad hela tiden. Men hon nöjer sig nu med att få ligga bredvid i samma rum och hålla ett öga på telningarna!

Nu skall jag sova och i morgon är en ny härlig dag!
Jag önskar er GLAD PÅSK ALLIHOP!!!!

                               Kram NINNA!!


Kommentarer
Postat av: Kennel Rozcoez

Gud så söta killarna är. Kram Pia

2009-04-11 @ 15:48:46
URL: http://www.rozcoezkennel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0