Golden Boys 15 dagar

Hejsan! Jag skulle ha tagit 3 veckors kort i går, men Mats och Robin var på hockey igår så jag var allena här hemma.
Så nu har vi hjälps åt att ta lite kort på pojkarna! Jag måste säga att dessa två pojkar står så fint!!
Här är Calvin Klein som i dag väger :3892 gr


Här är HUGOBOSS som i dag väger lite mindre men går upp bara fint:3702 gr


Visst är de vackra!!!
Här kommer ett kort när Lillen pussar på nosen:

Far och son.....

Här är jag och Calvin. Myser med honom!!

Lite mys med HUGOBOSS med får man ju ta sig!!!
Lillen ville väll att jag skulle mysa mer med honom...

Kolla in liten när han upptäcker världen!

Goa Calvin Klein sitter fint!

Vi har också fått vackra kort från LANDGOLD SOUND OF PEARL som heter Ella nu:

Hon är så vacker så älskade lilla Ella!

Hon är faktiskt väldigt lik både mamma Aimee`och pappa Lillen!
Titta in Lillens blick i Ellas ögon!
Leendet är mamma Aimee´s!!!
Tack Angelika för de vackra korten på Ella!!!

Vi ser fram i mot att träffa valpköparna nu!
Ni vet ju att ni som är intresserade av Ängla/Andrew kullen är välkomna att höra av er!
Kram och ha en underbar helg!!
Kram Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0