Bus ute

Hejsan!
I dag har Golden boys fått vara ute och rastat av sig.
De är ju stora nu så de behöver vara ute så mycket som det bara går för att stärka upp muskler och motoriken.
Det märks att de fått vara ute länge i dag för nu sover de gott i lådan!

Här är kort från i dag:

Aimee`busade med pojkarna.

Allt är gott att tugga på......

Så även tulipanerna i min sk rabatt fniss....

Kolla, vi kan ännu gå under pappa Lillens mage! Tror ni att de hittade vad de sökte?

Nä, vi tar ytterligare en tur till uppfödarmattes absolut kraschade rabatt!!!
Vad är det där för något blått som står där undrade Calvin???

Jag har fått underbara kort från LANDGOLD SOUND OF GIBSON" Gibbe" också:

Han var lite mys sugen, så han lade sig bara i ute möblerna bredvid sin älskade matte Malin!
Tänk så lik han är pappa Lillen! Han gör ju exakt lika dan`t!!!

Mysa e nog ett av hans favis saker att göra!
Kolla leksaken han har i munnen Gibbe!!! Helt fantastiskt!!!

Detta kortet säger allt tycker jag! Om än är det lite suddigt, men jag vill att ni skall se detta kort! Helt underbart!
Tack Malin för korten!!
Vi har också fått kort från Impala och fodervärd Pernilla

Här är de på en häst show och det hade gått jätte bra hela dagen med möten med människor och djur!

Hemma hos dem finns också blandisen Tjorven och en Teruvens som Impala får leka med!

Som att ligga bredvid en moped!!
Tack Pernilla för korten!!

Nu är det bestämt när Landseer träffen skall bli och då passar vi på att ha valpträff också!
Helgen den 31/7-2/8 i Osby Genarp bjuder  vi till valpträff!
Vår huvudsakliga valpträffs dag är den 1/8-09.
Mer info finns under valpträff!
Så snälla, ta ledigt den helgen och kom och njut tillsammans med oss!
Vi spelar upp till dans på  lördags kvällen i NINNAS ORKESTER http://www.ninnasorkester.se
Välkomna allihopa!!!
Nu skall jag checka av valparna och gå och knyta mig!!
Kram från Ninna med vovvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0