Ännu en vacker dag...

Hej kära vänner!
Ännu en vacker dag att lägga till de andra... Ja det är en vacker melodi som jag håller på att lära mig.
Så har det varit i dag! En vacker dag!
Jag har haft fullt upp i helgen jag..
I går var ju Hugos blivande ägare här och myste med honom. Sedan kom Impala och hennes fodervärdar Pernilla och My!
Jag tror att det var ganska viktigt och intressant för HugoBoss blivande ägare att se hur en 4½ månaders valp ser ut!
Jag är i allafall mycket nöjd över hur Impala utvecklas!
Hon går som sin mamma Ängla med sina stora klumpiga tassar och hon är lik henne det måste jag säga!
Här är kickan:

Visst är hon fin?
Jag lärde My som är dottern i familjen lite utställnings tricks och jag hoppas att de fortsätter att arbeta tillsammans så bra som hon och Impala gör!
Man kan se att de är mycket tillsammans och att det tränas på många saker!
Bra jobb ni lägger ned! Ni är underbara människor!
Impala blir avcheckad av Lillen i köket:


Snuttan med sin goa"hjälm" på huvudet:

Och så tog My kort på de små igår också:


Aimee`Lillen, Calvin Klein, Impala

I dag har vi varit med barnen på Skånes djurpark. Där får tyvärr inte hundarna följa med så de har varit hemma i dag.
Men när vi kom hem tog vi ut valparna tillsammans med Aimee´och Lillen.
Här är lite kort från i dag:

Aimee`håller sten koll på sina valpar.

Lillen med...

Pontus busar med Calvin eller är det tvärt om?

HugoBoss har hittat en pinne...

Calvin Klein 5 veckor

HUGOBOSS 5 veckor

Jag satt och läste tidningen när Lillen helt sonika bara satte sig på bänken bredvid mig och på detta sättet ville tala om för mig att det var tid att klia honom på ryggen! Han är för härlig den hunden!


Kolla in stilen!!!
Aimee`ville också ha uppmärksamhet och gick till Mats:

Det kanske fanns något gott där?
Ungarna sparkade boll och trodde att Lillen skulle komma med bollen när de sparkade till honom!
Nähä, han tog bara bollen och gick och lade sig med den! Ser ni äganderätten över bollen i Lillens ögon?


I går var LANDGOLD FAMOUS CHEVY på sin första utställning och fick en 1:a i pris! Grattis stumpan till detta( uppfödarmatte är så stolt) och grattis till Åsa!!!!
Jag är super stolt!!
Nu skall jag avsluta för i kväll och ser fram i mot nya äventyr i morgon!!
Kram från Ninna med vovvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0