Sov nu gott för alltid älskade Mackie!

I dag har LANDGOLD SOUND OF MACKIE fått somna in efter att det uppenbarats att han hade ett grovt hd fel och mycket, mycket ont.
Sådant här kan tyvärr uppkomma även om man är helt säkert avlar på 2 st hd/ad fria föräldrar!
Jag är mycket, mycket bedrövad och skit ledsen över detta!
Ingen uppfödare vill läsa ett sådant besked och ingen uppfödare vill uppleva detta!
Men tyvärr är livet sådant här!
Jag har gråtit och tänkt hela dagen, vad har jag gjort för fel?
Jag har pratat med olika människor och de har sagt att jag inte gjort något fel!
Livet är så här i bland! Men jag vill bara inte acceptera att det skulle drabba Mackie och hans ägare!
Som hans ägare skrev: Det är svårt att acceptera att Mackie med sitt underbara sätt och sin ringa ålder skall vara så dålig!
Ja det är svårt att acceptera! Jag är arg, ledsen och förbannat förtvivlad!!!

Lilla Mackie nu slipper du att ha ont, nu kan du springa på den evigt gröna ängen och leka med dina syskon som inte heller fick uppleva den vuxna åldern och alla livets goa ben, en mysig sand hög och härliga lerpölar!
Mackie så underbar, vacker, ståtlig och en underbar kompis till din matte, husse och resten av din familj, ta hand om dina syskon nu i hund himlen!
Vila i frid min älskade LANDGOLD SOUND OF MACKIE!!!!

Kram från en mycket ledsen uppfödarmatte Ninna

Kommentarer
Postat av: Maaria

Man blir så ledsen när man läser att nån förlora sin bästa vän så tiidigt...;(

Jag beklagar sorg och mina tankar går till Mackies ägare och uppfödare..

2008-10-24 @ 23:02:35
URL: http://www.wisserangels.se/Maria
Postat av: Bittan

Fy så tråkigt! Livet är fruktansvärt hemskt ibland.

Jag känner med er.

2008-10-25 @ 11:09:23
URL: http://www.alfahonans.se
Postat av: lisbeth borglin

hej

fy vad jag lider med er usch sådan borde inte komma men tyvärr råkar alla kennelägare ut för sådant hemskt hoppas turem vänder en dag kram lisbeth o mina hundar i skåne

2008-10-25 @ 22:02:24
URL: http://lisbeth.se
Postat av: Kennel Rozcoez

En jätte kram till alla som är berörda av denna underbara hund.

2008-10-27 @ 08:15:36
URL: http://rozcoez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0