Lite nya kort!

Jag hade besök av Åsa igår med man och barn. De skulle lämna Mapex eftersom hon skall dels ställas ut på fredag och sedan skall hon flytta till sina nya ägare som hämtar henne i Växsjö.
Så jag passade på att ta lite kort när jag väl hade kameran här!!

Här är lilla Axa.
Hon är otroligt gullig liten tjej!

Axa, pinchen Giron och Mapex i hallen.

Axa 5 månader uppställd, visst har hon vackra vinklar?

Mapex vill bara hålla lite koll från hallen!

Åsa med "sina" älsklingar! Full fart ute vid vårt garage!
Linus leker med Oliver!!
Tack Lasse och Åsa för hjälpen med Mapex och att ni hjälpte mig med min dator!!!
Nu slipper jag att vänta i 100 år för att den skall ha tuggat sig igenom allt!! Jag har fått en ny dator tack vare er hjälp!!!

Jag vill tacka alla mina vänner för underbara och tröstande ord!!!
Jag hade inte varit någon utan er!!!
Tack för att ni finns!!

Nu är det bara 1 dygn kvar tills vi skall ställa i Växsjö och jag börjar att få tävlings nerver!!
Men som jag har sagt till alla andra skall jag bara gå in och ha djäkligt roligt nu med Mapex och Lillen i ringen!!!
Massor med kramar och håll tummarna!
Kram Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0