Fender är här!!

Vi är valp vakt denna helgen och  Vackra Fender är här hos oss!
Natten till i dag( lördag) var lite jobbig för Fender eftersom han längtade efter matte och husse!
Han fick vara ensam i köket och lilla hallen eftersom Lillen och han tyvärr flög i hop så ville jag ha dem åtskillda.
Som han klagade! Klockan 04:00 somnade vi båda utmattade, han på sin filt och jag i soffan!
Men han har ätit bra och varit med Aimee`i hundgården i dag på dagen.
Ängla löper ju och nu luktar hon så gott tycker Lillen.
Att då acceptera en könsmogen bratting, är lite väl mycket för Lillen när hans donna löper!!
Lillen har haft vardagsrummet och andra delen av huset för sig.
Ja nu har jag hundar överallt! Men det är livet!!!


Vi har precis varit ute en lång stund och Fender och Challe har fått leka!
Tyvärr kunde inte Lillen få vara med för det funkade inte alls från Fenders sida.
Det är för mycket dominans i våra älskade Landseer hanar för att de skall förstå sig på leken.
Så Challe fick än en gång rycka ut och vara lek kompis.
Jag passade på att ta lite kort!
Inte de bästa kanske men det är svårt att fotografera när hundarna leker!!
Kul hade de i allafall och nu ligger de och vilar!

Lite brottning i trädgården!

Hm vad luktar du på?

Nu har jag dig!!!

Hörru stanna här!

LANDGOLD SOUND OF FENDER!!!

Nu är jag trött!

OK Jag ställer upp på ett kort till då!

Hua nu är jag helt slut!
Nu skall vi njuta av lördags kvällen!

Ängla är lite slö i dag för jag tänkte mig inte för och gav henne ett märgben i går! I morse slog det mig att va f-n Carina sade ju något om märgben!! Japp, hon är lös i magen! Inte bra med tanke på att hon måste vara i tipp topp för att acceptera ev valpar i magen!"
Håll tummarna! Vi vet om 3 veckor ca om hon är med valpar!
Kort på Ängla och Lotus finns under valpar nu!

Mapex finns  till salu om någon vill köpa henne. Kan tänka mig att gå ned i pris om jag får ta en kull valpar på henne vid 2 års ålder. Men om ni är intresserade av henne så ring mig!
Mitt tfn finns under valpar!
Välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0