Ängla parad med Lotus!!

Hejsan! Nu kan jag inte hålla mig längre...
I går kl: 08:40 parade sig Ängla med Lotus hemma hos Bodil och Sune.
Allt gick bra och här är ett kort på detta.

Som alla vet så är ju Lotus en gammal man och har avkommor sedan tidigare och vi är väldigt glada för att göra denna kobination.
Jag är mycket stolt över detta!!!
Lotus är en mycket vacker hane och han har alla de egenskaper jag vill att en Landseer hane skall ha!

Lotus finna att beskåda på http://www.lotusochjamba.se/

Här är Lotus med alla sina fina priser!

Så om ni är intresserade av denna kombinmation som beräknas  födas den 7 dec 2008 och vara lev klara i slutet av Jan 2009. 

Jag har bytt webba så all info om dräktighet och annat kommer att finnas här på bloggen tills den andra hemsidan är klar!
Vi skall i väg i dag igen för att para så att vi har gjort det vi kunnat för att dessa två mycket hundarna skall bli föräldrar!
Ni är varmt välkomna att sätta upp er på min valp lista!
Med vänliga hälsningar Ninna och vovvar!!!

Kommentarer
Postat av: Kennel Rozcoez

Jätte kul o se att han är pigg fortfarande ! Det är tydligen en poppis kille. Det är många som vill ha dom linjerna som finns efter honom. Det är ju tydligen Soleis linjer likaså. Ja folk har ju dåligt med egna ideer. Vi får väl sträcka extra på oss. Kram Pia

2008-10-09 @ 22:47:06
URL: http://rozcoez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0