Vildas kritik!

Hej!
Som jag lovade kommer nu LANDGOLD SOUND OF LANDOLA" Vilda" kritik från i söndags på Malmö valp!
Jag är så stolt så!!!



Ludwig blir tittad på!

Vilda med sitt 1 a pris! Grattis!!!!

Ludwig nu i veckan med en pinne som han stolt bar på!!!
Vi kommer att komma till Göteborg i jan så alla som vill ur Sound Of kullen ställ upp nu med och ställ era hundar!!!
Jag kan hjälpa er att anmäla osv!
Jag är så stolt och nu håller jag tummarna för vår vackra LANDGOLD SOUND OF SHURE" Chilla" på Älvsjömässan i dec!!!
Ängla mår bara bra och växer runt magen!
Hon är ju så barnslig av sig att hon far runder med sin älskade rosa boll! Inte bryr hon sig om magen är i vägen inte!!
Men det är ju ett bra tecken att hon är lika glad och go som vanligt!!!

Nu önskar jag er en underbar helg och massor med kramar från Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0