Rund och go!!!

Hejsan!
Vi har haft en underbar helg!
Håller nu på att förbereda inför Änglas nedkomst och sovrummet där valplådan så klart skall stå.
Man måste ju vara förberedd inför den stora dagen nu när det inte är långt kvar!
14 dagar går fort!
Ängla mår bra och växer som hon skall tycker jag!
Vi är mycket spända och ser fram i mot detta jätte mycket!
Här är lite kort som jag äntligen har fått ta nu med kameran!

Jag och Ängla kramas!!

Det är inte lätt att få Ängla till att stå fint!

Ängla sitter fint!


Lillen som är sååå vit och fiiin!!!
Nopp typiskt busig, skiten Lillen som vanligt!!!

Älskade Aimee`i hallen med bus Lars!

Jag vägrar att lyfta på huvudet!! Nu skall jag busa med dig matte!!!

Jag älskar dig matte eller i allafall så smakar du gott!!!

Jag vill bara säga en sak! Jag Älskar mina hundar!!!
Kram Ninna

Kommentarer
Postat av: Annelie

Grattis till kommande kull. Hoppas att allt går bra. Jättefina bilder på alla.

Har själv haft en Landseer så rasen ligger mig varmt om hjärtat. Våran blev 11 år, en bra ålder tycker jag.

Ha det gott Annelie

2008-11-24 @ 20:22:41
URL: http://www.vitaalvan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0