Promenad i fina vädret!

I dag vaknade jag upp ur en veckas sjukdom!
Jag fick för mig att en promenad med hundarna skulle sitta fint och jag och mina äldsta pojkar Robin och Tobbe traskade i väg med hundarna.

Jag tänkte att vi skulle ta en längre runda än vad vi brukade och det blev det!
1 mil lång!!!!
Aimee`blev ganska trött på slutet och Lillen spatserade med kopplet i munnen!
Han tyckte att det är fantastiskt roligt at visa korna hur duktig han är på att hålla sig själv i kopplet!
Ängla är ju van vid kor, men Aimee`tycker inte om dessa stora, konstiga varelser som kommer gåendes och inte alls ryggar bort för en flock hundar!
Ja, hon var till och med tvungen att skälla lite grann på dem!
Ni som känner Aimee`vet att hon sällan skäller, i allafall skäller hon sällan här och därför blev jag paff när fröken började!
Ja, det var en härlig promenad. Svetten rann och vi var helt slut hela flocken här....
Men bra för både människa och hund!
I morgon skall vi in och heja på Ludwig och Vilda på Malmö valp utställningen!
Ha en trevlig helg!
Kram Ninna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0