Magsjuk!

Hej Vänner!
Jag kom aldrig i väg i går för jag fick magsjuka. Så Ängla blir ultraljudad nästa vecka i stället.
Håll tummarna!
Vildas husse och matte har skickat in denna kritiken från Växsjö.
1:a pris Kv och 2:a pris Kk   Korrekt bett, F lång i nospartiet. Tillräckl stop, bra ögonfärg. Välansatta öron. Bra hals. F ögonblicket ngt ostabil i ö-linjen o överbyggd bak. Passande kropp och benstomme för åldern. Normal vinkl. fram o bak. Rör sig momentvis bra. Bra temperament. Saknar ringträning.   
Men det där med ring träning, kommer de att träna upp för nu till helgen är det Malmö valp och då skall hon ställas igen!
Håll tummarna för vår Vilda och Ludwig!
Jag har fått lite kort från Chilla och Ludwig!
Här är de:

Chilla uppställd( LANDGOLD SOUND OF SHURE)

Kort på Chilla uppe i Dalarna

Detta kort är så vackert på Ludwig och det är från i somras!
Helt underbarra kort! Skicka mig gärna fler!!!!
Vi har pratat om att ha en valp träff med Aimee`s valpar i maj. Är ni intresserade av detta och kan så hör av er!
Datum kommer senare och det finns vandrar hem samt hotell i Hörby där man får ta med sig hundarna samt campingplats. Där tänkte vi vara.
Om intresse finns så hör av er och ev kan jag ordna så att SOR prov kan göras!!
Med vänliga hälsningar och massor med kramar från Ninna

Kommentarer
Postat av: Kennel Rozcoez

Hej ! Bra kritik. Det som är så bra är att tiken är ung o har framtiden framför sig. Vi har anmält till Stora Stockholm. Husse ska ställa Landseer o Jag ska visa Pyreneern. Det ska bli spännande o se vad domaren säger om henne. Ha de gott. Kram Pia

2008-11-06 @ 11:19:03
URL: http://rozcoez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0