Lillen 3 år den 23 november 2008!

Vår älskade Lillen fyllde i söndags 3 år!
Han firade sin dag med snöbolls krig och en god middag!
Vi glömmer aldrig den dagen när vi åkte till Nina i Kullarnas och tittade på vår nya familjemedlem!
Aldrig glömmer jag blicken och kärleken mellan Lillen och Mats!

Det roliga var att Lillen valde ut Mats innan han visste att det var Lillen!
Här på kortet är Lillen valpen till hö.

Heidi kollade Mats och tyckte att han skulle släppa ned valpen igen!

Mats han mös med sin valp!
Vi åkte hem i snö stormen för att 2 veckor senare hämta hem vår valp!
Dagen vi hämtade Lillen var det storm och snön yrde men vi ville åka och hämta honom! Mats var full AV FÖRVÄNTAN OCH JAG KÄNDE MIG MYCKET LYCKLIG FÖR ATT VI SKULLE FÅ HÄMTA HEM vår VALP!!!
Väl hemma fick Lillen bekanta sig med omgiviningen och Charlie som var så nyfiken på denna roliga boll som kom hem!

Han fick ett gose djur som han älskade till sista trasan!

Charlie var en snäll läromästare hela tiden!
Vår "lille kille" växte på sig och här är ett kort från han är 8 veckor den dagen vi hämtade honom och ett kort som han ser ut i dag!

8 veckor och 10 kg tung och och i dag 3 år och 68 kg tung och 82,5 cm hög!

Visst är han vacker vår älskade Lillen!!!

Tack för dessa år och jag hoppas att vi får många, många år till tillsammans min prins!!!
Kram Ninna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0