GRATTIS LUDWIG OCH VILDA!!!!

Hej!
Jag är så stolt så jag håller på att spricka!
I dag på Malmö Valp blev SOUND OF LUDWIG BIR och SOUND OF LANDOLA" Vilda" BIM på utställningen!
Jag är så stolta över er ,GRATTIS!!!!!
Jag har blivit lovad bedömningarna i veckan så då får ni läsa dem då!!!


Mapex har det jätte bra hos sina nya ägare och de lovordar henne! Detta är mycket, mycket skönt för mig att veta!!
Annars har vi mest slappat här i dag och jag förundras över hur stor Ängla är. Så jag kan nog med 100% säga att hon är med valpar!!
Håll tummarna! Vi skall till veterinären i veckan och se hur många det är där inne!!!
Hon mår bara bra och äter som en häst!!!
Jag skall skriva ned på bloggen när jag till 100% vet om och hur många det är! Håll tummarna!!!
Grattis än en gång till Ludwig och vildas ägare i dag för era hundars otroligt bra placeringar!!!!
Kram från en mycket lycklig nInna

Nu på engelska!!!

Hello!
I am so proud that I going to burst!!!
Today on the exhibition in Malmö LANDGOLD SOUND OF LUDWIG was BIR and LANDGOLD SOUND OF LANDOLA " Vilda" BIM!!
I have not there judge critique yet,but it will come in this week.
I am so proud of them!!!!

Ängla is 100% with puppies I think! She is growing around her belly and eats like a horse!
She is doing great and I will go to a veterinary this week to see how many it is! ceep your fingers crossed!!!
I will write it down here when I for 100% know if she is or not! BUT I think so!!!
Many hughs and gratulations to my puppie owners and to LUDWIG and Vilda for they awards today!!!
Hugh from a happy Ninna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0