Fatima

Hej Vänner!
I dag har vi varit och ja, Ängla är med valpar!!!
Jag är så lycklig!!!

Har också äntligen bestämt mig för vilken av tikarna jag skall köpa i Österrike och jag fastnade för denna dam! Hon är så vacker!!! Hon heter Fatima och skall behålla detta namn!!

Vacker så vacker i april hämtar jag hem henne!!! Här är Fatima med sin uppfödare.

Här är Ludwigs utställnings kritik!

Vildas kommer hoppas jag i veckan samt med några kort från Malmö utställningen!

Så ni som vill köpa valp av mig är nu välkomna att ge mig ert intresse och skynda er för det är snart fullt!
Ängla kommer att valpa om allt går bra den 8 dec!
Så håll nu tummarna att allt står väl till med henne och valpisarna i magen!
Jag är så lycklig!!!
Kram Ninna

Kommentarer
Postat av: Kennel Rozcoez

Hej !

Ja de va e lita pärla. Som tur är så behöver jag ju inte vara avis ( fniss ) Kram Pia

2008-11-11 @ 17:04:06
URL: http://rozcoez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0