Lycklig!

Detta har inget att göra med hundarna, men jag är så lycklig över att vår orkester NINNAS har kommit med på Sverige toppen så jag måste få skriva det här!
Det är stort att få vara med där och med en alldeles egen låt Utanför din dörr som jag har skrivit texten till och en väninna musiken!
Snälla gå in och rösta på http://www.radionostalgi.se/dansradion/sverigetoppen/rostregler.htm och ge oss er röst! Ninnas ligger på 11 plats och utmanar de stora banden!
Tusen tack!

Jag vill tacka Christel för alla korten på sin makalösa vackra Herman när han tävlar el tränar vatten apport och liv räddning!
Det skall vara till HUNDENS dag på Ribbersborg inne i Malmö den 24-25 maj då vi skall stå där och promota för vår underbara ras! Det är SydSkånska kennel klubben som arrangerar detta och vi har fått äran att ha en egen monter där och visa upp våra vackra hundar! För vi har ju världens bästa ras inte sant?
Ni är alla hjärtligt välkomna och besöka oss där! Ulrika Schneider ägare till Leo skall hjälpa mig!
Tack vill jag säga till henne!
Lillen, Mapex, Aimee och Charlie mår bara bra och Mapex gör stora framgångar i sitt lydnads program och till hösten skall vi gå kurser!
Ha det gott och massor med kramar från NInna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0