Lycka till nu i stora världen mina små LANDGOLDARE!!!

Denna helg har Ludwig, Gibson, Maya, Mackie och Paiste flyttat till sina ägare och det har varit både sorgligt och mycket lyckligt!
Man kan ju inte låta bli att gråta en skvätt, för de är ju trots allt mina bebisar! Men jag är så glad att ni som har köpt mina Landseer är så otroligt glada för de små liven och jag önskar er all lycka till!
Skicka mig massor av kort och jag kommer att sätta ut dem på hemsidan och vi ses väll snart?
Fenders svans läker med god prognos och vi hoppas att den inte behöver amputeras! Håll tummarna!

Vi går här och väntar på att Lillen och Nova skall få till det, men vi har än så länge väntat förgäves och nu har vi bara 1 dygn på oss, för sedan skall Nova och Maria åka hem till sitt hem igen!
Lillen fick sig en pärla i själv förtroendet när det var Nova som dominerade och inte han! Oj så snopen han blev att det inte bara var att älska lite, utan att man faktiskt får invänta på att Nova vill!
Håll tummarna så att det blir en hel flock nya LANDARIA`S i april nu!
Nu skall vi sova här och vi väntar med spänning till i morgon! Då kanske????
Kram och godnatt från Ninna och vovvar!image43
Mackie sover tryggt i sitt nya hem i Danmark hos Janni och Christian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0