Lillen fick inget cert!

Hejsan!
I dag " vann" Lillen sin klass, inte svårt för han var ensam om att tävla i Öppen klass! Det är tråkigt att inte fler ställer sina Landseer! Vi har en underbar ras och ut och ställ era hundar nu alla Landseer ägare!
Det blev inget cert för Lillen för han var väll inte i 100% tyckte domaren( men jag tyckte det) ja så är det, men vi kommer igen!!! "Farmor" Marie var där och höll en tumme för oss! Hon säger att Lillen är mycket lik sin fader och lika vacker( eller???). Sandra, Magnus och Busan var också där och Lillen blev så lycklig över att få gosa lite med sin älskade Busan! Där är det också kärlek skall ni veta! Synd att Busan fick ont och inte fick chansen i dag!!!

Vi vill gratulera Bodil och Sune i Lotuslyan till Emmas championat!!! MYCKET grattis från oss, till Lotus som still going strong och är lika vacker som vanligt i ringen grattis till BIM!!!
Vi träffade i dag Lillens kull syster Kullarnas Åträvärda Åkina" Chili" och wow vad vacker hon blivit!!! Grattis till 1kl2 kk!!!!!!
Ja denna Åtråvärda kullen har Nina lyckats med alldeles extra!!!

I morgon är det Charlies tur och vi ber att ni håller en tumme från oss!!!
Jag och Challe har myst lite i dag i min nya fåtölj! Ja så kan man bara göra med en Golden inte en vuxen Landseer!
Charlie älskar att mysa och jag älskar att mysa med honom!!!
Som sagt jag är mycket nöjd med Lillens kritik från i dag och dagen som helhet!!!
image66
God natt och sov gott!
PS!! Valparna mår jätte bra lika så Choice som på tis flyttar till GoldFashion och min älskade Aimee`.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0