GLAD PÅSK!!!!

Glad Påsk allihop!
Tyvärr så blev jag påkörd i går när jag körde min moped till affären och har därför väldigt ont så jag kan inte sitta och lägga in alla fina kort som jag fått från Maya och Gibson!
Ingenting är brutet men jag har fått ont i min vä hand och på vä sid och mopeden är kass!  Föraren körde ut från en infart på vä sida och var bara fokuserad på att hinna före mötande bil och glömde att titta åt hö! Pang rätt in i min moped!  Tur att det var jag som körde och inte en ungdom som kanske inte hade släppt gasen och försökt väjja! Men detta fungarede inte heller och han drog mig en m fram med bilen! Jag hade ängla vakt kan man säga som varken bröt eller gjorde mig mer illa! Lite skrapsår och mjukdels skador har jag!
Så om ni läser detta hoppas jag att ni kan vänta några dagar för att få korten på era älsklingar insatta här!
Underbara är de!! Tusen tack!
Kram Ninna

Kommentarer
Postat av: Pia Larsson

Hej !
Gud va otäckt att läsa det om olyckan. Där fanns det en Ängel som vakade. Ha de gott nu. Mvh Pia

2008-03-21 @ 12:59:59
URL: http://rozcoez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0