GRATTIS LANDGOLD SOUND OF MACKIE TILL DITT BIR!!!

image77
Vi har fått den glada nyheten att vår LANDGOLD SOUND OF MACKIE" MACKIE" har blivit BIR i officiell utställning i lördags!
Detta är jag mycket stolt över!
SUPER GRATTIS till Mackie och stolta ägare!
Resultatet finns att läsa under nyheter!!!

Mapex kommer att ställas i inoff på Bosjökloster på lördag den 7 juni och detta skall bli mycket spännande!!!
Håll tummarna för oss!

Här har vi njutit i dag av solsken och bad och det är jätte mysigt med blöta hundar!!! Nej,men det är skönt för dem att få svalka av sig! Vi hoppas att alla mår bra och att ni kommer i håg att anmäla er till Sofiero utställningen i sep! Sista anmälningsdagen via SKK är 20080711 så snälla anmäl er!!!
Tycker ni att det är krångligt så kontakta mig så hjälper jag er!

I morgon kommer Ludwig och Stina och hälsar på! Vi skall gå igenom lite utställningsträning och jag skall få MYSA lite!!! Längtar så!!
Vill ni ha hjälp med utställningsträning är ni välkomna!!
Kram från NInna med vovvar och familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0